Special Gift for ur loved one! Click banner yea~

Monday, June 7, 2010

Hari pertama ku nak ber'blogging'..WHY..???

diari ku...

ya..aku perlukan diari kot..tp bila masa pulak nak ade buku diari tu..tulis ni lambat ckit kan...type lagi cepat..dah lama aku ckp dgn suami ku yg tercinta..'abg..syg nak buat blog la..tpt syg nak ckp2..bebel2..'..dia senyum je..n cakap 'ikut syg la..'

hmmm..bole ke aku..?aku sgt sibuk..ngan anak2..n rumahtgga..mcmana nak borak ngan 'diari ku' ini..tp bila difikirkan..n bila baca blog kwn2, aku rasa kena ada..yelah, aku ni surirmh je..ngadap anak n suami n rumah je..mmg x de hang out ngan kwn2 pun..jiran pun jumpa ptg2 je..kalau ada pun, jumpa mak n adik aku..tp dia pun busy jugak ngan anak2 dia..dulu kitorg seminggu 2 3 kali lepak sama2..yg penting anak2 pun bawa ok..tp this year, sgt jarg kami kluar sama2...anak aku skolah pagi, anak dia skolah petang..aku pagi nak wat keje rmh..masak..layan adik lagi..dia pulak nak masak, siap anak..nak hanta lagi..n ada dua lagi nak kena layan...mmg aku rindu zaman kami suka lepak sesama ngan anak2 skali..mkn2..bawa g indoor playground ke..shopping kalu duit ada!hehehe

so, berbalik pada why aku kena berblogging ni...aku rasa aku nak ada tpt mencurahkan hati..perasaan..happy..sad..n smua feeling yg melingkari aku...alang2 hubby dah bagi broadband nie, ok kot kan..tp sebelum ni ade je brdband , tp x buat pun..sampai dah rosak modem dulu tu..hehehe so..rasanya patut kan aku ber'diari' di sini...takpela...akan ku cuba utk memenuhi 'diari' ku ini dgn perasaan ku yg sgt jujur n ikhlas...

MAMA.....semoga mama suka dgn apa yg mama buat nie... :):):)

No comments:

Related Posts with Thumbnails