Special Gift for ur loved one! Click banner yea~

Monday, February 7, 2011

Selamat Hari Lahir, mak~

diariku,

salam sayang semua.. hari ni, birthday wanita yang paling lin sanjungi.. lin sayangi dan lin letakkan dia sebagai ratu hati lin untuk selama2 nya.. dia lah wanita yang sentiasa berjaya memberi inspirasi dalam setiap tingkah dan keputusan yang lin buat.. dia lah yang bertakhta di hati.. sentiasa mendorong dan menasihati.. sentiasa memeluk dan menyayangi.. selalu ada di sisi lin...



wanita itu ialah emak lin.. yang paling penting dalam hidup lin...
PUAN HAJJAH KALZUM BT HAJI BAKAR~
~~~~~~~~~~~~~~~
Along doa kan semoga Allah lapangkan rezki untuk mak.. di sihat kan tubuh badan sentiasa dan diberi kan keberkatan umur untuk mak.. semoga doa-doa yang selalu mak panjat kan untuk along, adik-adik, dan keluarga di angkat dan di kabulkan permintaan mak itu..


Sesungguh nya, along memang sentiasa mengharap kan doa dan restu mak untuk along menjalani hidup di dunia ini.. Restui lah dan redha kan lah anak mu ini, mak.. dan ampun kan keterlanjuran along yg serba kekurangan ini..

ketahuilah mak, tiada yang mampu mengganti kan tempat mu yang paling atas di hati ku.. tiada sesiapa mak, waima suami dan anak2.. along sangat sayang kan mak.. andai nyawa sebagai ganti untuk mak hidup bahagia dan gembira, along sanggup mak.. along sanggup, insyaAllah..
~~~~~~~~~~~~~~~


Buat masa ni lin tak de plan apa2 lagi.. sebab lin tengah tunggu adik lin,angah balik dari bercuti dengan keluarga mentua dia.. nanti siang, dah janji ngan angah, apa nak buat untuk bday mak.. :)

Kawan-kawan, doa kan kesihatan yang baik untuk mak lin ye.. dah semoga mak dibawah lindungan dan rahmat Allah sentiasa.. aminnnnnnnnn....

p/s : ramai yang cakap lin banyak mewarisi wajah mak.. ada ke..?? :) harap2, sifat mahmudah dan suka beribadah mak juga dapat lin warisi, aminnn...doa2 kan lah sama ye :):):)


------------------------------------------------------
DEARIE, sudi2 lah klik2 iklan kat bawah ni.. thanx a lot~ :)

2 comments:

♥MAMASYAZA♥ said...

happy birthday buat ibu tercinta, semoga sentiasa sihat walafiat, dan berbahagia selalu bersama anak cucu tersayang

.: Ain aka Ibu Qaisara.. :. said...

happy belated bday to makcik!! isk, serius sy rindu kat mak awak lin..everytime die dtg melawat awak kat skolah, sy mesti join skali..suke sangat dengan layanan die..
semoga umur makcik panjang dan diberikan kesihatan yang baik..insyaAllah.. :)

Related Posts with Thumbnails