Special Gift for ur loved one! Click banner yea~

Tuesday, February 22, 2011

Happy 5th Birthday my Rifdhi!

diariku,

Today 22 february 2011, is my nyawa's birthday, Nik Rifdhi Baihaqy B. Nik Noorfadly..

....didi during his newborn...

Alhamdulillah... dah 5 tahun tahun anak bujang mama ni.. dah besar panjang pun mama tengok.. dah pandai cakap and dah pandai baca pun anak mama ni..

...didi's 3rd birthday...


Yang paling mama hepi, mama dapat peluk cium gomol anak bujang mama ni.. nanti dah besar, mesti susah nak gomol2 anak bujang kan.. huhu

...sangat comot comel.. :)


Mama doakan abg didi dapat jadi anak mama yang soleh.. anak mama yg taat pada Allah dan Rasul.. dan mama doa kan didi dapat jadi orang yang memberi manfaat pd orang lain satu hari nanti.. mama akan selalu doa kan yang paling baik untuk anak bujang mama, yang paling mama sayangi ni.. didi tahu kan.. didi NYAWA mama.. :):):)

mama : didi nya..?
didi : nyawa mama..
mama : nyawa tu apa..?
didi : nyawa tu sayang la kan... sebab tu didi nyawa mama..
... mama senyum je and tekap kan tangan gebu didi pada hati mama..
mama : sini lah nyawa mama.. didi ada kat dalam ni lah.. sebab tu didi nyawa mama..

itu lah antara dialog lin ngan anak bujang lin pepagi hari.. seronok sebab dia dah faham, makna kasih sayang mama pada diri nya..

Besar nya lah harapan lin pada anak bujang lin ni.. Lin harap kan agar didi dapat membesar menjadi anak yang baik dan berjaya dalam apa jua lapangan yg didi pilih.. doa kan didi ye aunty2 sekalian~ :)

MAMA SAYANG DIDI ~

p/s : Kali ni lin celebrate bday didi kat kindergarten dia je.. sebab kat situ ada ramai kawan didi kan.. nanti lin cite ye :)



--------------------------------------------------------------
DEARIE, sudi2 lah klik2 iklan kat bawah ni.. thanx a lot~ :)

3 comments:

lydzar said...

happy bday didi!!

eMMe said...

auntie eMMe pun sayang didi!

Zur@ZaRi said...

happy besday didi... jd anak yg baik yer.. seronok kan anak da besar.. lega raser nyer.. cepat2 pandai ley masuk sekolah=))

Jom Join: "Posing With Ur Love One - Giveaway"

Rugi tak beli?: "Tikar Getah Kanak-Kanak"

Related Posts with Thumbnails